Nasz blog

Google i 4 typy promocji – Dowiedz się wszystkiego o płatnych wynikach wyszukiwania, reklamach na stronach partnerów, reklamach na YouTube i pozycjonowaniu stron WWW

Igor Walęcki, 26.03.2021

Promocja marki lub produktów w Google jest obecnie jednym z najpopularniejszych sposobów promowania się w internecie. Nic dziwnego — Google jest monopolistą na rynku wyszukiwarek oraz dostępu do treści, a z usług Google korzystają miliardy osób na całym świecie. Google i Google Ads dają nam aż cztery główne sposoby reklamowania się, które mają swoją charakterystykę oraz swoje indywidualne korzyści i zalety. Poniżej przedstawiamy każdy sposób reklamowania się w Google oraz podpowiadamy która opcja w danej sytuacji będzie najbardziej korzystna.

Webinarium marketing — Sprawdź czym są webinaria i jak wykorzystywać je do promowania własnej marki!

Igor Walęcki, 26.03.2021

Webinarium marketing to jedna z najnowszych strategii digital marketingu. Wiele osób nie do końca wie, czym on tak właściwie jest, na jakich zasadach działa oraz jakie korzyści można odnieść. Wyróżnianie się w internecie poprzez prowadzenie webinarów jest jednak jednym z lepszych pomysłów na przyciągnie osób do naszej marki i może stać się znakiem rozpoznawczym naszej firmy, sklepu internetowego czy projektu. W tym tekście odpowiadamy zatem na pytanie, czym jest webinarium marketing, dlaczego warto stosować takie rozwiązanie oraz kiedy i jak to robić.

Reklama w social mediach – Sprawdź, jakie ma plusy oraz dlaczego i kiedy warto z niej korzystać

Igor Walęcki, 25.03.2021

Reklamy w social mediach np. na Facebooku czy Instagramie są bardzo popularne i ogólnodostępne. Obecnie, aby promować markę, wystarczy 15 minut na skonfigurowanie reklamy i rozpoczęcie promocji. Duża część osób prowadzących firmy stacjonarne, małe projekty czy wręcz odwrotnie duże firmy nie do końca są przekonani o zaletach takiego sposobu promowania się w internecie. W dalszej części prezentujemy jednak wszystkie najważniejsze plusy reklamowania się w social mediach i podpowiadamy, dlaczego warto to robić i jakie korzyści może osiągnąć nasza marka poprzez taką reklamę.

1/1